Pages

Followers

Friday, February 17, 2012

Kad Rekaan Kami Di Pejabat untuk Persaraan Cikgu Hamid

Hm sempena Cikgu Hamid PK Pentadbiran sekolah aku nak bersara 17.02.2012 aku n de gang opis dok pikir nk wat something utk kenang2 an..so kami decide utk wat kad special dedicated to him..So ini la hasilnya..:-)

Sampul surat ni kami wat sendiri gak..tiru sebijik cam urusan seri paduka baginda..sekali dengan cop nyer kami buat:-)

Kad ni lak kitaorg tampal n paste guna file folder (nak bagi keras skit)
Ayat kat dalam ni kami surf dari tenet n cilok gambar2 dari fb cikgu hamid..ampunkan kami penunggu gua..eh terkeluar dialog p.ramlee daa..Muka belakang kami tampal la muka kami yg kiut miut beserta pantun gurindam memasing

Walaupun kad ini tidak lah mahal harga nyer tapi keikhlasan kami sungguh tinggi..Sesungguhnya kami pasti akan merindukan gelak tawa, suara, keletah lucu dan pelbagai lagi 1001 ragam insan yang bernama Hamid bin Ridzuan.:-)

Selamat Bersara dari kami semua..

p/s : tunggu kan aku upload gambar2 sekitar Majlis Persaraan beliau..Cer korang teka aku nangis ke idak?

No comments:

Flame