Pages

Followers

Sunday, October 16, 2011

17.10.2011 - Entri Kereta Eksiden Depan SKMMN

Pg ni aku cm biasa la nk p keje dlm kul 7.30pg..dlm kepala aku dok teringat nk singgah beli sarapan kt ner pg nih..lalu kt dpn sekolah menengah..nmpk ade eksiden..dalam ati aku ckp (eh ade eksiden pepg kt depan sekolah ni)..tetiba aku nmpk Nyah (abg no.2 aku)..eh rupanya kete dia yg eksiden laa..aku pun berhenti la kete kt tepi..adoi..teruk kete dia..sib baek la dia tk pe2..Aku tanya Nyah..dia ckp dh call polis tgh tunggu depa mai..pas tu aku terus call Apak..dia ada kt market masa tu..gtau ke dia yg Nyah ok..juz kete je teruk..So idak le riso sgt org tua tu..tak lama tu Apak pun smpi ler..mujo ade gk Pak Cu n Cu..Pak Cu call kwn dia yg tangkap2 gambo trafik ni suh dtg coz anak sedara nyer eksiden..Mujo la mber Pak Cu tu tk jauh dr situ dia pun mai la tgk smbil bwk wife dia(dia otw nk anto wife dia p keje daa)..Dia mjalankan tugas menangkap gambo n suh abg aku sama itu owner nissan sunny p balai kampar wat report..Aku ikot Nyah antar kete lik umah..Pas tu dia ckp tkpe dia p wat report dgn mber dia..So, aku last2 bekpes kt umah dia jer..K.Wati wat nasi goreng..then dlm 8.30a.m aku pun bergerak la p koje lik..


Ni kete abg aku..teruk lampu dia weh..tayar belah kiri pecah doh..Yg belakang tu (baju kuning) mber Pak Cu yg tgh wat koje dia



Tu pic Apak, Polis n Abg aku..Oh Cik Vivid pun termasuk gk..Tgk pic Nissan tu ok jer kan..mmg Keras toi kepala ko erk..


Alahai jwb nyer lama la ko Cik Ton (yela Encik Proton) dok jer kt umah nih..Mcm org la kan..lau dh eksiden kena rawat bagi sembuh..kena pantang tu pantang nih..(Eh pasai aku dok merepek nih)..huhuhu

Layan jer la gambo kete abg aku yg teruk ni..haish..sure lmbt kan nk tunggu claim insuran masuk..tp lega gk la sal bkn salah abg aku..

No comments:

Flame