Pages

Followers

Monday, October 31, 2011

ISET - Ijoy Saidin Eja Tahir

wakakaka..my IS (Incik Sepet/ Ijoy Saidin) mentertawakan aku bila aku gtau ISET tu pe..mula2 muke konfius, pastu cm nk gelak skit jer..tp last2 dia gelak cm nk terkencing..hissshhh..hampeh toi laa..


p/s : sila abai kulit IS yg udah terbako cm ketam tu yer..tp ketam hangus..hahahaha



Actually aku lewat celebret besday Incik..aku kan mmg suka2 aku jer..thn lepas aku pilih celebret awal, so thn ni aku nk celebret lewat lak..leh gitu..hehehe..1st baris tu suma gambo dia yg aku regging suh buh 'Happy Birthday' kat kola baju..sape suh dia ckp org tak tau besday dia..so bila dia pakai tu org tau la kan..hahahaha..padan muka..memain lagi dgn aku..


Then aku belikan dia kek durian durian sal Incik ini tersgt la suka durian kan..aku tk leh berminat sgt..aku belikan gk brownie carrot n choc walnut tp dia taram durian tu jer..then pas lepak kt taman JPS terus gerak p pitja n mkn..camtu je la aku celebret besday Incik..leh gitu..hehehe

No comments:

Flame