Pages

Followers

Tuesday, September 13, 2011

Al-Kisah Kerja Tawen - Kad Jemputan

Hmm al-ksah sal kad tawen aku ni haa..mamat yg design kad aku ni janji dulo2 b4 raya udah boleh siap n masa raya leh pas ke sedara mara yang jauh di mata masa kumpui ramei2..tp last2 smpi raya ke-6 ..ades senak pankreas aku dgn perbuatan mamat nih laa..tu pun smpi aku udah nk mengamuk..bkn nk la mmg udah mengamuk tp idak la maki hamun kan..aku wat dgn perbuatan laa..aku p terus ke kedai dia dok sebelah dia suh dia design smbil aku suh wat itu ini..oter tu oter nih..haaa baru puas ati aku..
Yela manusia pegang pd janji tp ini mamat pegang pe mende pun wa tarak tau laa..huhuhu..yela kan aku suh dia siapkan b4 11.09.11 bcoz my kazen Chinah nk bertunang..dia ckp ok tp smpi ke ari jumaat aku tk dpt2 g design tu yg aku hangin 1 badan terus p kedai..Tp tk puas ati gk hasil nyer sal kad aku tu bhgn depan dia tk laminate, x potong betoi bhgn blkg n dpn tk balance, sampul tk bercetak..ades..sib baik dia kasik pree je kt aku..lau aku kena caj gk mau aku BAKO kedai dia gamaknya..
So korang layan je la design kad aku ni yg tk bper nk siap g erk...
Zaaaaaz...layann

Belakang Kad : Jenus la bersusah payah naik beskal dari menawo ke kati weh..huhu

Dalam Kad : Tu haa gambo prince kati n princess menawo dlm kad..ahaks

Depan Kad : Hak..Haks..pic prince n princess nek beskal bersama kupu-kupu..leh gitu?simple je kan

No comments:

Flame