Pages

Followers

Tuesday, September 13, 2011

My Kazen Chinah Engagement

Ni aku share serba sedikit pic masa kazen aku bertunang..

Gambo idak ready!!

tgk la suma wat aksi akrobatik sendiri..huhuhu..ni suma sepupu sepapat n bakal sepupu sepapat keluarga bessar kami :-)tp kan Chinah sorang je tgk cameraman kan..hahaha tk dapek nk buat pe dah..

Ni baru gambo ready weh !!!

Tp suma tgk kt cameraman yg bertauliah..ni pic my niece http://liyana-siperamah.blogspot.com yang snap..cameraman tk bertauliah la katakan

My pic sama si tunangan orang!!!

hahaha..aku ni tk mo susut2 la..ades..'cute' je kan aku

pic ni aku tapau dr fb Chinah..leh gitu..yela adalah pic yg superberb skit


Sgt santek kan..pandai deorg snap pic..bila la aku lak leh mahir nih..anyway good job..n to Chinah.."Selamat Bertunang"

No comments:

Flame