Pages

Followers

Monday, September 5, 2011

Entri Lapok 2,3 ari

Aku terlambat skit la upload pic besday kak ipo aku..besday dia semalam 5 September tp aku celebrate awal sehari sal smlm suma udah mule koje..ni aku share skit gambo besday..kami2 1 kuarga jer mkn2..pe pun hepi besday to u sis Rosilawati Ahmad..then besday nyah merangkap suami k.ipar aku pun sekaligus aku wat surprise..besday nyah 21 Ogos ok..so hepi besday to u my bro Ahmad Fuad Tahir



Ni ler gambo Mr. Fuad n Mrs. Fuad..Selamat Hari Lahir to both of u..love u so much..semoga bahgia hingga hujung nyawa..amin..





Ni makcik Nab a.k.a Mak Kak Ipo aku..Tu tongah sodeh n terharu sal besday anak nyer diraikan..Sila abaikan anak buah aku Nurul yang nampak mata tu yer..:-)



Ni KFC 10 ketul suma aku tuko hot tiket maxis ok..so aku juz tambah 2 ketul je with potato wedges n whipped potato..pandai aku kan..hehehe



Ni pic APAK gue terchenta..Hj Tahir bin Don tu dok baca doa selamat untuk anak menantu..



Choc Indulgence my fav mmg dr dolu2 aje berkenan :-)




Itu ler serba sedikit majlis yang ringkas..yang penting pengisiannya..dapat bersama-sama keluarga terchenta serta mengeratkan lagi tali rafia..eh tali silaturahim..amin..terima kasih Ya Allah atas kurniaanMu..

No comments:

Flame