Pages

Followers

Friday, June 22, 2012

Warkah Buat Isteri: 22nd June..

Warkah Buat Isteri: 22nd June..: Assalamualaikum dear.. 22 Jun.....Tarikh yang mungkin payah I nak lupakan. Tarikh serangan asma u yg kritikal. Tarikh I kehilangan belaian...

Malam ini airmata aku mengalir baca blog di atas ni..betapa mulianya kasih sayang seorang suami pada isteri tercinta..mungkin juga sedikit sebanyak cerita ini sama dengan kes kawan sekolej aku..aku pernah tulis entry pasal kawan aku ni..since dia sakit awal tahun aritu baru sekali berkesempatan melawat dia..InsyaAllah ada rezeki teringin sangat hak melawat dia lagi..kesian anak2 masih kecil, yang bongsu sempat bermanja dengan ibu nya 2 minggu sahaja(kawan aku ini jadi macam tu masa baru 2 minggu dalam pantang..anak-anak emak nya jaga..suami juga kawan sekolej kami..terlalu tabah menhadapi dugaan ini, kami pula yang tidak sanggup tengok..harapan dan doa kami semoga insan2 ini akan pulih semula..semoga Allah memakbulkan doa2 kami..Amin..(mohon sama2 mendoakan nyer pada pembaca semua)

No comments:

Flame