Pages

Followers

Thursday, December 22, 2011

Ada Apa Dengan 2011 - Sad

Semalam entry sal Ada Apa Dengan 2011 versi Happiness..but today lak versi sebaliknya..Ni ler date nyer..

23.11.2011


Kete kesayangan ku si vivid retak seribu..aku nyanyi lagu ni kat dia 'patah seribu hatiku, bila mengenangmu..'(ala lagu cla hamza tu)..haiyo..$$$$$$ terbang..ni 1st time si vivid ni kena terok smpi cmni..

Pandangan sisi Vivid


Pandangan belakang

19.12.2011


Pak Mat a.k.a suami Mak Yang aku (gambo di bawah) telah kembali ke rahmatullah kerana eksiden dgn moto di depan Petronas Tg. Rambutan. Arwah pagi tu mcm biasa g semayang suboh kt masjid..salu arwah kejutkan Mak Yang tp aritu tk kejut pun..then pas tu Arwah singgah minum tp tk sarapan pun sal menurut member dia..dia gtau tkde selera..yela org dh nk g jauh yerk..Otw nk lik umah kt Tmn Indah ntah cmner moto nyer bertembung dgn moto 2 jejaka (yg tidak dot dikesan sehingga kini - sal jejaka tu larik)..Pak Mat cedera terok kt kepala..since tu dia koma n tepat jam 12.30 tghari Arwah pergi meninggalkan kami semua..Aku mmg terkezut giler bila dpt berita ye la tk sangka leh jd cmtu..pe pun kami semua redha dgn pemergiaannya n mendoakan semua arwah berada di kalangan org2 yg beriman..Al-fatihah..


Aku tersangat le sedih n simpati dgn Mak Yang aku ni..(Mak Yang ni adik Arwah mak aku yg ke-3)..Mak Yang aku ni tak leh drive n selama ni suma mengharapkan Pak Mat je..nk bayo bil, beli mkanan, anto ke sana sini n suma laa..yang lagi menyedihkan kita yg melihat Mak Yang ni ade sorang anak istimewa yg perlu diuruskan oleh nya..Mastura namanya..Selama ni Pak Mat la yang mengangkat Mastura ke bilik air utk mandikan dia..yela Mak Yang aku pun idak ler sihat mana dh..Lepas ni dia tak tau cmner nk uruskan diri nya n Mastura..Anak yg leh di harap lak sudah berkeluarga n dok di Penang..Insyaallah ade rezeki n pe yg leh aku tolong, aku akan tolong setakat yang termampu..Ya Allah, permudahkan lah urusan hambaMu ini..tabahkanlah hati kami untuk menerima dugaanMu Ya Allah..Amen..

3 comments:

Triple Af said...

ja..ngape lak c vivid 2????takziah ja..aku rsa cm igt muka suami mak yang ko 2...

Jeja_prk said...

vivid tu aku rase kena batu kot..terus retak seribu..arwah tu yg gelap2 skit..tk byk ckp..tp ina ade le sembang dgn dia masa kenduri aku aritu

Triple Af said...

arwah 2 pakai spek kan ja???aku rasa aku cam la...

Flame