Pages

Followers

Wednesday, December 14, 2011

my W.E.D.D.I.N.G Part 2 - Picture's of me

Selamat pagi n choi san to ouls..arini nk upload picture's of me..ni antara pic2 yg aku suka..kbanyakkan nyer aku dh upload kt fb aku..tp utk yg outdoor aku tk upload g..tunggguuuuu...

Ni le pic wedding aku dgn my IS (Incik Sepet)


Pic aku sengsorang..udah cm princess menawo jerk erk..keh3x

Aku sangat ler suke pic ni..nmpk chomey sesgt..


Pic aku sama IS menjerling2 mata kita memandang..ewah lagu S.M Salim lak yerk..













Alhamdulillah aku sgt puas hati dgn hasil kerja mak andam aku..suma pakej aku amik kt cni..kalau korang nk try banding kan rege leh la try kt tmpt nih..MIRA Andaman di Kampar..harga pun ok sgt aku rasa..layanan pun bagus..rasa cm mesra jerk..ewah promote lebih lak erk..

No comments:

Flame