Pages

Followers

Monday, December 12, 2011

Nikah 11.11.11

Salam ouls..lama giler aku tk update blog aku nih..bz bebeno..yela lama cuti tawen aritu, so keje yg di tinggalkan pun menimbun cm gunung la kan..so nk upload n edit pic tawen pun tk dan weh..hmm oleh kerana aku ade sorang pengikut setia blog aku ni..alert bebeno dia siap sms aku tya 'apsal u tk update blog u..i pengikut setia u tau'..ngeh3x...so tidak menghampakan peminat aku tu, aku update le skit pic2 sekitar majlis nikah aku aritu..


Yang ini pic aku cilok dr peminat aku gk..tq ler kt laki dia merangkap 'abg' kesayangan aku coz edit pic ni utk tatapan aku..tq to u mama-afaf (tp ekceli to laki dia la)


Dub dab 2x ...masa ni aku pun nerbes giler..bkn laki aku je yg nerbes..tgk muka dia mmg dh tau la dia nerbes abis..alhamdulillah 2 kali lafaz aku sah menjadi isteri kepada En. Zulhilmi b. Saidin..semoga hubungan kami berkekalan dunia & akhirat..aminn

Psst..santek tak baju nikah aku tuh..baju tu hak milik peribadi kitaorg erk..mmg sj utk kenangan..harap2 2o thn g aku still leh pakai la erk..leh caye ker?tak caya tanya eja..kuang3x..


Sah suda..pe lagi posing sakan ler..walaupun memula cm terpana n tk tau nk berposing sal cm tk caya jer We are married..


aku suka pic nih..penuh keceriaan..hmm mmg majlis aku berlangsung dr A-Z penuh ceria..:-)mereka yg ade kt dlm pic ni antara2 mereka yg aku sayang sgt..tq to u all..(walaupun kekdg tk berapa nk sayang la kan)..keh3x..

4 comments:

Ummi said...

tahniah eja, memang lawa2 gambar :)

skrg dok kat mana? dok ngan apak eja ke? encik hubby dok kat mana?

banyak soalan nak tanya tapi tahu ajelah sibuk aje :)

Jeja_prk said...

tq ler sis..tp pic dgn sis tkde le..tk smpt nk snap kan..
suma persoalan td dh jwb kt chat kan..hehe

Triple Af said...

ala..ko pon syg ke aku jgk ja...kan???kan???kan???

Jeja_prk said...

a'ah le mama afaf..tp syg lebih kt 'abg'..hehehe

Flame