Pages

Followers

Wednesday, December 28, 2011

Alangkah Indah nye ye

Sila la pasang angan2 bersamaku b4 membaca entry kali ni..lebih kurang utk motivated diri le kan..ner tau rezeki dtg bergolek tk mustahil kan..:-)actually pg td aku terdengar kt radio (masa otw nk p keje) hotchat sal 'Apa Yang Hot 2011'..ade 1 caller ni aku rasa tersangat ler HOT..alangkah indah nyer if aku cm dia dpt suma yg diingini dlm 1 tahun jer..

Awal tahun ..dia dpt keje baru..
Bln 3-6..dpt umah, kete n lesen kete..
Bln 7..bf dia bertunang dgn org lain (yg ini tk best la kan..tp..)
Bln 9..dpt keje baru n bf baru..

yang lagi best..awal thn 2012 deorg nk bertunang..wah best jer..yg aku rase caller tu tersangat HOT sal dia leh dpt keje, umah n kete dlm 1 thn..jelez wwooo..aku nk dpt suma tu idak ler dlm 1 thn jerk..alangkah indah nyer yer if kita dpt cm tu..

No.1 : Impian kete no 1 aku inilah..dok pasang jer niat tp ntah bila thn baru dpt tarak tau laa..pe pun aku totap syg sgt kt my Latip n Vivid..dah lama deorg berkhidmat dgn aku..Mummy syg sgt sama kamooo..

No. 2 : kereta impian no.2..hehe..leh gitu?


No.3 : Impian no 3 mmg dr dulo dh..nk suh my IS hadiahkan leh ke?dpt yg 2nd hand pun jadik laa..


ANGRY MOM V/S ANGRY BIRD

tersenyum aku baca status member aku yg sorang ni kt wall fb dia td..tp sebenonya sonok erk masa anak2 tgh kecik dok tgk keletah deorg..yela lau tak idak ler mak dia smpi nk jd angry mom..hehe..sabo je la erk tatak zam..tu nk suh ko melahirkan puteri le lak..leh tmn ko jd angry mom t..hmm bile lak aku nk jd angry mom..kena la ade anak sendiri dulu erk..yang aku ade wat masa ni anak tekak, anak rambut, anak mata, anak patong, anak buah..alaaa...anak kandung tkde lagi erk..huhuhu..

2 comments:

Triple Af said...

caldina la ja..sbb insight n stream aku dah merasa naik...tau..tau..

Jeja_prk said...

sape kate ko tk nek g caldina?tu kak ina tu caldina laa..keldai ina..leh ke gitu?hahaa

Flame