Pages

Followers

Wednesday, December 14, 2011

My W.E.D,D,I.N.G - Part 1

Al-kisah entry aku kali ni suma la berkisar sal wedding aku ler erk..nk tk nk (jgn sampai muntoh ijo la) kome suma melayan gambo2 kawen aku ni..suma style ade..aku kan salu lupa daratan bila jdpn kamera)..hehehe
Utk entry Part 1 ni aku masukkan je gambo2 member aku edit..tq suma much le kt Cik Jasina erk..if ade yg nk berkenalan leh gtau aku..tp dia nk yg gaji rm16k ke atas erk..keh3x
Moh le kita tanpa membuang masa melayan gambo2 tawen aku yg gediks..uwekss

oleh sebab aku suka wat muncong bile posing, so aku di suruh wat trademark aku tuh..comey jer aku tgk..leh gitu?ngeh

Ni lagi 1 style arab yg aku suka wat..
Aku suka sgt pic nih,,especially yg atas tu, penuh keceriaan..ni pic aku bersama Hawa, Jas, Fidah, Anak Tatak Zam n Kak Fuza
Aksi aku kt atas pelamin n katil
Psst..ni le pelamin aku..simple je kan..but nice..ahaks..puji sendiri la lak..
Pic di meja santapan

No comments:

Flame