Pages

Followers

Wednesday, January 18, 2012

Cepat lah sembuh Noor Haryate Awang a.k.a Ate'

Semalam petang otw balik dari kerja, aku dapat sms dari yus, bila baca sms itu terus aku rasa tidak keruan.mata aku sudah mula berkaca..aku amat simpati..

"Salam Teratairian, ate koma skrg critical ada kat ICU HKL, bet(suami ate) baru bgtau"

koma since ari sabtu...dah buat MRI...terdpt darah beku kat otak...nnti Dr nak tebuk kat leher utk buat saluran pernafasan...

Latest update from Bet : Ate‘ still the same no improvement after operation smlm..sama2 la tolong doakan ate’ ye…

Menangis aku baca update status dari kawan2 masa kolej dulu..tambah aku sedih sahabat kami ini masih lagi dalam tempoh berpantang setelah melahirkan anak ke-3 pada 27.12.2011 yang lalu..Ya Allah, berat kita mendengar lagi berat dia menanggungnya..Semoga Ate cepat sembuh seperti biasa..

'Ate..pls u must strong..i know u can..demi anak-anakmu Aisya, Damirel n Zhafir especially Zhafir..' - doaku mengiringimu sahabat..

mohon pada sesiapa yang membaca blog saya ini turut sama mendoakan semoga ibu ini pulih seperti sediakala..
Noor Haryate Awang
Zhafir - sebak aku tgk pic yg ate sempat upload pada 2 jan lalu..
Damirel - 5 tahun
Aisya - 7 tahun

2 comments:

Triple Af said...

ape punca ade darah beku 2 ja???

Jeja_prk said...

aku dah gtau ko dlm tipon td kan..huhu

Flame