Pages

Followers

Saturday, January 21, 2012

Marina Cove Resort - Lumut

Hari ini aku dok kemas rumah sal esok aku nak balik rumah mak mentua aku..punya la dok sibuk mengemas n lastly everything settle n petang2 ni aku pun relax je laa..tgh dok buka koleksi pic terjumpa gambar-gambar percutian aku dengan family ke Marina Cove Resort, Lumut. Tangan aku pun laju la dok edit pic nak upload dalam blog aku ni..exceli kitaorg stay kt sane 1 mlm..Pe yang best dia ade taman tema air sendiri Marina Waterpark. Nak masuk mandi ada bayaran dikenakan tapi tidak ler mahal sgt..tp mcm aku p aritu dpt free sal kami stay situ..Anak-anak buah aku pas mandi kat waterpark sempat g berendam kt swimming pool..hehehe..Mlmnya kami lepak wat khemah n BBQ smpi tgh mlm kt tepi Pantai Teluk Batik..tak jauh pun dari Marina Resort tu..Keesokkannya b4 check out, kitaorg mandi manda kt Pantai Teluk Batik..B4 lik smpt la menyinggah ke kedai kat area Lumut beli satay n ikan masin..lgi stu lunch kt kedai makan tepi simpang nak keluar dari Teluk Batik sedap woo..patot la ramei giler orang..banyak pilihan makanan smpi tak tau nk mkn pe..
ni la signboard nak masuk ke Marina Cove Resort..
ni la apartment yang kitaorg stay 1 mlm..ade 2 bilik n 2 bilik air..sengaja ku ambil view menghadap Marina Waterpark..
ni gambar-gambar anak buah aku yang baru bangun tidor, tapi udah semangat nak g mandi..keh3xview overall Marina Waterpark dari apartment kitaorg..
ni rules & regulation standard utk pakaian yang boleh korang pakai erk if nak mandi kat waterpark
ade gak kedai makan kat dalam waterpark ni..
nak main2 kat taman permainan pun boleh, tapi aku rasa sempat ke sal udah kebabom dlm air..hahhaaa
ni kolam air masin..leh la berendam sesapa yang ade penyakit gatai2 tu
ni lak kat area taman tema laa..walaupun tak sebesar Bukit Merah Resort, tapi tempat ni tetap menarik :-)
pemandangan sekitar area Marina Cove Resort
yang ini pula gambar ku ambil step by step family aku naik banana boat.last sekali tu haa diaorang semua telah diterbalikkan oleh bot tu..hehehe
ni gambar-gambar masa bermandi manda kat Teluk Batik..
p/s : sesekali mengeluarkan belanja lebih sikit untuk family apa salahnya kan. masa kita bersama keluarga tidak terhingga nilainya berbanding wang ringgit..;-)

No comments:

Flame