Pages

Followers

Tuesday, August 7, 2012

Selamat Hari Lahir - Nurul (anak buahku)

Today 07/08/2012 genap le umur anak buah aku ni yang ke-12..Selamat Hari Lahir Acu & Paksu ucapkan..All the best utk UPSR nih..study SMART erk..Hadiah Acu dah kasik kan..yela celebrate besday awal masa b4 posa arituh..hehehe..in advance le kiranya..


Ni le anak buah aku Nurul a.k.a Adik

Ni aku snap dalam FB aku..aku order Rainbow Italian Cake sama Mini Pavlova sama ini kakak laa..sesapa ade kat sekitar Ipoh leh la try..manyak sedap..Ipoh kat area Station 18 erk..


Ni rupa kek..9" ko..mau tak giler aku makan..dah le memang lama teringin..hehehe




Ni lak Mini Pavlova..Skit je snap sal yang lain dah selamat..


Nanti pas raya harus aku nak order lagi..hahaha..untuk makan2 jer..leh gitu..

No comments:

Flame